fredag 15 oktober 2021

Long time no see

I'm alive! 😌 PĂ„ sistone har jag mest vĂ€ntat pĂ„ att fĂ„ komma ut i arbete och nu verkar det som att arbetsförmedlingen Ă€ntligen har hittat nĂ„gonting. Jag ska pĂ„ studiebesök pĂ„ Onsdag men jag skriver mer om det hĂ€r efterĂ„t.

Annars har det som vanligt varit fullt upp med Eddie. 
Jag har Àven varit ute och fotograferat vilket var ett tag sedan och dÄ passade jag pÄ att öva gatufotografering. Jag har alltid tyckt om dokumentÀra bilder men det kÀnns liksom lite tveksamt att gÄ runt och fota mÀnniskor dÄ man tÀnker sig att nÄgon ska bli förbannad över att kanske komma med pÄ bild, iallafall tÀnker jag sÄ haha. Det gick iallafall vÀldigt bra, jag var ute i flera timmar och fick mÄnga bilder.
Jag har fyllt Ă„r ocksĂ„, sĂ„ nu Ă€r man gammal. Tjugofem Ă„r. đŸ€Ș 


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar