söndag 24 oktober 2021

Arbetsträning på g

 I Onsdags var jag som sagt på studiebesök med några stycken andra från programmet jag är inskriven i på Arbetsförmedlingen, och det gällde då arbetsträning som jag ska ha. Platsen vi var på var Erikshjälpen och då var vi först ute på själva sorteringshallen där jag inte trivdes alls, det var väldigt stökigt och en rätt så trist omgivning också. Dock hade dom som tur är plats för mer personal i själva butiken, så nu ska jag få vara där från den åttonde November. Det känns nervöst men samtidigt spännande, det är ju självklart skönt att få komma ut och göra någonting igen.
Annars har det varit rätt lugnt. Jag har varit förkyld i några dagar så har hållit mig inomhus, spelat mycket Runescape som jag fastnat i nu.. Klippt mig igen också, det gjorde jag igår kväll. Det gick inte riktigt lika smidigt den här gången dock 😓 men jag lyckades fixa till det idag. Det var främre delen av håret som var ojämn och det tog ett tag men nu ser det presentabelt ut igen. 🤪


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar