söndag 29 augusti 2021

Söndag

Hejsan bloggen

nu har man nästan tagit igen sig efter vaccineringen. 😉 Det blev en väldigt jobbig huvudvärk i Fredags samt att jag vaknade ett flertal gånger under natten av hur öm jag var i armen, men nu är mycket bättre fast lite huvudvärk sitter i än. Idag ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför veckan som kommer. Det har dragit igång nu med programmet jag blivit inskriven i via Arbetsförmedlingen och vi har möten tre dagar i veckan klockan tio på morgonen. Måndag och Onsdag är föreläsningar och Fredagar är diskussion av föreläsningarna, fast jag skulle mer kalla Fredagsmötena för random småprat 🙄 vilket jag verkligen inte förstår anledningen till men men.. Allting sker via Teams. Skönt att man får lite av en rutin med detta iallafall, det är väl det som är det mest positiva med det hittills. 😅 

Bild från stan förra veckan efter mitt möte. ~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar