onsdag 4 augusti 2021

Eddie på äventyr.

Idag tog jag med Eddie ut för första gången! Perfekt tillfälle nu när det är svalare ute så det inte blir lika jobbigt att åka bil.

Det var jättenervöst först eftersom jag vet han inte tycker om bilresor, sist skulle han absolut sitta hopkrupen i mitt knä hela vägen, men det gick bra. Vi började med ett stopp på Arken för att köpa en mer rymningssäker sele och som tur är accepterade han den genast. Jag tror det beror på att han så gärna ville ut och hoppa. 😁

Jag var även nervös för att han skulle gripas av panik när jag släppte ut honom på grund av allt det nya, samt dom olika farorna som finns till exempel fåglar, men det var inget han reagerade på som tur är. Han var bara väldigt nöjd och hoppade omkring hela tiden och skulle utforska allt! Till slut fick jag nästan knuffa in honom i transportburen igen :p det började ju bli sent och det var dags att åka hem. 

Det blev en hel del vackra bilder idag också förstås. 

💖💖💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar