onsdag 11 augusti 2021

01:29

Inte mycket som hänt på sistone. Idag har det regnat och åskat och imorgon tänkte jag ta ut Eddie en sväng igen så jag hoppas det blir lite bättre väder då!

Jag väntar just nu på att allt ska komma igång med ett program som jag blivit inskriven i via arbetsförmedlingen. Jag ska bli uppringd för ett första möte som ska ske via telefon vilket inte känns speciellt roligt då jag hatar att prata i telefon. 😑 Det är faktiskt enklare att prata ansikte mot ansikte även fast det inte är lätt det heller med nya människor. Det känns iallafall skönt att det händer någonting. Allting har gått väldigt segt sedan pandemin drog igång och allting liksom sattes på paus. Väldigt frustrerande var det vilket det förstås varit för dom allra flesta så jag hoppas verkligen att alla tar sitt ansvar och vaccinerar sig samt fortsätter vara försiktiga så länge det behövs så att smittspridningen går ned någon gång!

För övrigt har jag gjort några besök till biblioteket, börjat läsa igen vilket jag inte har gjort på ett tag. Har även försökt jobba på att få till en bra daglig rutin vilket inte är det lättaste just nu men det går ju fast det är lite svårare. 💀

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar