tisdag 20 juli 2021

Lite möblering.

 På tal om förändringar i mitt inlägg som jag skrev häromdagen så har vi möblerat om i mitt sovrum, igen. :))

Jag köpte mig en loftsäng för ett tag sedan för att få upp mer plats främst för Eddies skull men hans hage tog ju upp en del plats för mig också. Loftsängen är inte så hög så det får inte direkt plats med möbler under om man inte vill slå i huvudet för jämnan (vilket jag för övrigt lyckades göra redan första morgonen med loftsängen efter att jag lutat mig ned över Eddies hage 🙄) så därför är utrymmet under den perfekt för Eddies sovplats. Men det är ju rätt trist att inte kunna ha någonstans där man kan sitta och mysa närmare golvet så även Eddie kan vara med, därför har vi nu flyttat in en fåtölj, tillfälligt åtminstone eftersom jag möjligtvis köper en ny om detta fungerar bra. Det blev jättemysigt faktiskt men Eddie behöver fortfarande lära sig att man myser i en fåtölj - man klättrar inte, gräver inte eller hoppar upp i bokhyllan från den!

Nu fattas det bara en stor matta. Kaniner har ju inte trampdynor och det är inte så roligt att halka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar